06 May 2011

Coke + Panadol = ???

entry untuk bahan ujikaji aku.
ada orang kata kalau minum coke makan sekali dengan panadol akan buat kepala kita rasa berangin.
ada juga yang kata boleh high.
adakah mereka mengambil panadol dengan dos yang banyak dan disertakan dengan air coke?
yang aku nak bagitahu kat sini panadol bersama coke itu tak berkesan pun.
mana aku tahu?sebab aku dah cuba buat dah.
tapi aku cuba dengan 2 biji panadol serta sedikit air coke sahaja.
dan kepala aku tak rasa high tak rasa berangin. cuma ada rasa pening sikit jela.
but the conclusion is the hyppothesis is null. eh dah macam subjek research pulak aku ni.
nyway aku dah puas hati sebab aku dah try. mungkin lepas ni aku nak try dengan dos yang lebih banyak. boleh tak kawan2?tapi kena tunggu time kepala maha serabut + tensen lagi la macam minggu ni. hee~



gambar hiasan esan dari google image. 

15 comments:

  1. next time buat lagi. boleh bg PANG sekali!

    ReplyDelete
  2. Bodohnya.

    ReplyDelete
  3. Replies
    1. tak percaya boleh lah cuba..haha

      Delete
    2. aku dah try.. x mati pon..

      Delete
  4. Air coke + panadol yg aku tahu cepat utk hilangkan rasa pening ato Sakit kpla yg kuat. bkn utk rasa high beb. tak caya tryla buat bila kpla Ko Sakit berdenyut2. Confirm tk smpai 3 mnit rasa sakit hilang

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tapi betul ke kalo kita minum panadol gan coke... kita boleh mandul?

      Delete
    2. Betul ke kalau kita minum panadol gan coke kita boleh mandul?

      Delete
  5. Berkesan kalau sakit gigi. Sy buat mcm tu alhamdulillah hilang rasa sakit.

    ReplyDelete
  6. Kat tmpt aku ada lelaki bujang goll sbb amik panadol dgn air coke. Tak tau plak Brp byk dos yg dia amik. Seram seh aku nk try.

    ReplyDelete
  7. Aq baru je telan panadol 5 biji dgn air cola. Sekarang tangan dah mnyejuk. Bulu roma dah naik. Kaki pun dak rasa kebah2...

    ReplyDelete