06 July 2011

bantal busuk!

ini cerita seronok bagi aku tapi annoying kot bagi orang lain.
nak tahu apa?hihihi
kisahnya begini. aku ada bantal busuk (ok aku tahu mesti semua akan kata eeuuww! haha) tapi tak la busuk mana cuma bau masam2 je. HAHA 
sarung bantal dia dah sangat luntur warnanya and sangat la pekam bentuknya.
budak2 rumah aku smua geli nak pegang. HAHAHA. 
so balik rumah aku ngadu dengan mak cakap dorang semua perli2. lepas tu mak kata "nanti kita cari kain buat sarung baru" hah tak ke seronok tu. HAHAHA
mak aku memang suka layan aku dengan benda2 gini. kitorang pergi cari kain kat kota fesyen melaka. beli kain ela. mak siap suruh pilih dua warna. katanya "pilih dua warna nanti boleh buat dua sarung. boleh ganti2 nanti kalau basuh satu sarung tu."
lalu aku pun pilih la. mak yang tanggung semua kos tau. memang sayang mak la! lepas tu baru semalam mak tolong potong kain tu bentukkan jadi sarung bantal. aku tukang jahit sebab mata mak dah tak berapa nak clear bab2 menjahit ni sebab tu aku yang kena jahit menggunakan mesin jahit. dan akhirnya terbentuk la sarung bantal busuk ku yang baru.

*hihihi tak sangka mak boleh layan anak mak sorang ni punya kepala. bantal busuk tu mak oi. kalau bantal kepala ok la kan. hahaha tapi terima kasih la mak sebab tolong anak mak ni. sayang mak lebih la! :D
**yeayy!!! dah ada sarung baru!!! tapi dah tak bau busuk sangat la. xsyok sangat nak peluk. mungkin aku perlu buat seseuatu untuk masamkan dia balik. HAHAHAHA

ini sarung bantal baru. taknak tunjuk yg lama sebab confirm akan ada yg muntah nanti. haha

ini bantal busuk aku yg telah dibalut 1 lapisan sebelum sarung baru disarung.. ni kain  perca lama mak gunakan untuk balut sebab mak kata kalau bantal tu bogel memang ramai yang akan muntah bila tengoknya. haha

2 comments:

  1. hahaha...terbaik la..tpi aku x segan nk pgg yg lama tu :D

    ReplyDelete